I/Ar|افغانستان طالبان / زلزال أفغانستان عند طالبان فوائد - RT Arabic / آخرین تحولات افغانستان؛ از لغو تمامی پروازهای فرودگاه کابل تا سقوط 3 شهروند افغان از هواپیمای آمریکایی.

I/Ar|افغانستان طالبان / زلزال أفغانستان عند طالبان فوائد - RT Arabic / آخرین تحولات افغانستان؛ از لغو تمامی پروازهای فرودگاه کابل تا سقوط 3 شهروند افغان از هواپیمای آمریکایی.. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. واکنش ایران به تحولات افغانستان: از طرفی معتقدم ایران نباید از حمایت از مناطق تاجیک نشین. سقطت أفغانستان في قبضة طالبان مع انهيار القوات الحكومية وفرار الرئيس أشرف غني من البلاد، فيما احتشد آلاف الأشخاص يائسين في مطار كابول لمحاولة الهرب وسط حالة من الفوضى العارمة. قسم به قرآن برای عدم استفاده از vpn.

بازگشت افغانستان به عصر حجر طالبان برترین ها. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای ایران واکنش نشان دهد، گفت: Damn #joebiden dirty policies #افغانستان_تتحرر #افغانستان #طالبان #afghanistanunderattack #هرات pic.twitter.com/bifc4h5v3y. سفارت امريكا در كابل با نشر عكس از محمد ظاهر، آخرین پادشاه افغانستان و ملکه امريكا از اتش بس ميان طالبان و حكومت افغانستان قدر داني نموده و وزير خارجه امريكا مايك پمپيو ابراز اميدواري كرده است كه امسال. پیشروی طالبان در نقاط مختلف افغانستان؛ ولایت‌های لوگر و غور نیز به تصرف طالبان درآمد.

دولت افغانستان یکصد زندانی طالبان را آزاد کرد
دولت افغانستان یکصد زندانی طالبان را آزاد کرد from www.beytoote.com
ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به دولت انتقالی نیست. روابط دوستانه افغانستان و آمریکا حدود صد سال می‌گذرد. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. وشدد بتريوس على ضرورة التواصل بشكل فعال مع. از زمان باستان تا كنون مردم افغانستان به كشت خشخاش، در واقع براي اهداف گوناگون از مسكن دردها گرفته تا توليد روغن خوراكي و صابون دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. از طرفی معتقدم ایران نباید از حمایت از مناطق تاجیک نشین. Damn #joebiden dirty policies #افغانستان_تتحرر #افغانستان #طالبان #afghanistanunderattack #هرات pic.twitter.com/bifc4h5v3y.

00:39 تعداد قربانیان زلزله هائیتی به 227 نفر رسید + فیلم.

5 خامنه‌ای، فرمانفرمای نسل‌کشی با کرونا. دبیرکل سازمان ملل متحد از طالبان خواست عملیات نظامی را در افغانستان فوری متوقف و با حسن نیت همسو با منافع افغانستان به گزارش رادیو دری؛ آنتونیو گوترش در نشستی خبری هشدار داد که تصرف خشونت‌آمیز قدرت منجر به جنگ داخلی یا انزوای افغانستان می‌شود. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای همسایگان مجاور برسد. سقطت أفغانستان في قبضة طالبان مع انهيار القوات الحكومية وفرار الرئيس أشرف غني من البلاد، فيما احتشد آلاف الأشخاص يائسين في مطار كابول لمحاولة الهرب وسط حالة من الفوضى العارمة. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند بریدن چمن بدون از بین بردن ریشه ها,طالبان ، افغانستان. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. چشم‌انداز روابط افغانستان و ایران. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای ایران واکنش نشان دهد، گفت: نشست عبدالله عبدالله و سیاستمداران درباره ایجاد دولت موقت ایسنا. آمریکا و طالبان در کنفرانس ها به توافقات مهمی رسیدند. آخرین خبرها نیز حاکی از آن است که نیروهای طالبان وارد ارگ ریاست. 00:48 طالبان وعده می‌دهند تروریستها از افغانستان علیه دیگر کشورها وارد عملیات نشوند. آخرین تحولات افغانستان؛ از فرار غنی تا کنترل طالبان بر ارگ ریاست جمهوری.

براساس ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده صدای تیراندازی گسترده از فرودگاه کابل به گوش می‌رسد و در برخی از آنها مردم در حال فرار. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک میں عام معافی کا اعلان بھی کر دیا ہے۔ افغان طالبان کے سیاسی دفتر کے ترجمان سہیل شاہین کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے ان تمام. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای ایران واکنش نشان دهد، گفت: وحذر القائد السابق للقوات العسكرية في أفغانستان من نتائج سلبية عقب سيطرة طالبان على الحكم في البلاد، وقال: ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان.

سنای افغانستان: طالبان برای صلح آمادگی ندارد و باید سرکوب ...
سنای افغانستان: طالبان برای صلح آمادگی ندارد و باید سرکوب ... from www.independentpersian.com
از طرفی معتقدم ایران نباید از حمایت از مناطق تاجیک نشین. Terrorist groups in dara'a hold several meetings with israeli officers. 7 اعتراف آشکار آخوند اژه‌ای به فساد در قضاییه رژیم. سقوط هرات افغانستان چه تاثیری بر بازار ارز ایران دارد؟ با ورود نیرو های طالبان به هرات بازار ارز این شهر تعطیل شد، فعالان بازار می‌گویند این موضوع معاملات ارز در بازار تهران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای ایران واکنش نشان دهد، گفت: 00:48 طالبان وعده می‌دهند تروریستها از افغانستان علیه دیگر کشورها وارد عملیات نشوند. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. نیروهای طالبان از حدود ۱۰ روز پیش حملات خود را به مراکز ولایت‌های شماری از نیروهای طالبان که وارد ارگ ریاست‌جمهوری شده بودند، در تصاویری تلویزیونی که به طور مستقیم از شبکه الجزیره پخش می‌شد اعلام.

دبیرکل سازمان ملل متحد از طالبان خواست عملیات نظامی را در افغانستان فوری متوقف و با حسن نیت همسو با منافع افغانستان به گزارش رادیو دری؛ آنتونیو گوترش در نشستی خبری هشدار داد که تصرف خشونت‌آمیز قدرت منجر به جنگ داخلی یا انزوای افغانستان می‌شود.

تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ خاص رئیس جمهور اشرف غنی به طالبان تسلیم داده شد. Damn #joebiden dirty policies #افغانستان_تتحرر #افغانستان #طالبان #afghanistanunderattack #هرات pic.twitter.com/bifc4h5v3y. هذه نكسة هائلة للأمن القومي، وهي على وشك أن تزداد سوءا ما لم نقرر اتخاذ إجراء مهم حقا. چشم‌انداز روابط افغانستان و ایران. از زمان باستان تا كنون مردم افغانستان به كشت خشخاش، در واقع براي اهداف گوناگون از مسكن دردها گرفته تا توليد روغن خوراكي و صابون دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي. بیانیه ۱۳ ماده‌ای طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان / تحریم چند فرد، شرکت و نفتکش توسط آمریکا به بهانه مشارکت. پیشروی طالبان در نقاط مختلف افغانستان؛ ولایت‌های لوگر و غور نیز به تصرف طالبان درآمد. برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. آخرین تحولات افغانستان؛ از فرار غنی تا کنترل طالبان بر ارگ ریاست جمهوری. 7 اعتراف آشکار آخوند اژه‌ای به فساد در قضاییه رژیم. سقوط هرات افغانستان چه تاثیری بر بازار ارز ایران دارد؟ با ورود نیرو های طالبان به هرات بازار ارز این شهر تعطیل شد، فعالان بازار می‌گویند این موضوع معاملات ارز در بازار تهران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند.

سفارت امريكا در كابل با نشر عكس از محمد ظاهر، آخرین پادشاه افغانستان و ملکه امريكا از اتش بس ميان طالبان و حكومت افغانستان قدر داني نموده و وزير خارجه امريكا مايك پمپيو ابراز اميدواري كرده است كه امسال. پیشروی طالبان در نقاط مختلف افغانستان؛ ولایت‌های لوگر و غور نیز به تصرف طالبان درآمد. هذه نكسة هائلة للأمن القومي، وهي على وشك أن تزداد سوءا ما لم نقرر اتخاذ إجراء مهم حقا. استفاده از عنوان امارت اسلامی برای طالبان، انتقال کنسولگری مزار شریف. سقوط هرات افغانستان چه تاثیری بر بازار ارز ایران دارد؟ با ورود نیرو های طالبان به هرات بازار ارز این شهر تعطیل شد، فعالان بازار می‌گویند این موضوع معاملات ارز در بازار تهران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

یک فرمانده ارشد طالبان در شرق افغانستان کشته شد - خبرگزاری ...
یک فرمانده ارشد طالبان در شرق افغانستان کشته شد - خبرگزاری ... from media.mehrnews.com
نیروهای طالبان از حدود ۱۰ روز پیش حملات خود را به مراکز ولایت‌های شماری از نیروهای طالبان که وارد ارگ ریاست‌جمهوری شده بودند، در تصاویری تلویزیونی که به طور مستقیم از شبکه الجزیره پخش می‌شد اعلام. آخرین تحولات افغانستان؛ از فرار غنی تا کنترل طالبان بر ارگ ریاست جمهوری. آخرین اخبار افغانستان؛ اشرف غنی از مشورت های گسترده خبر داد تیک. از زمان باستان تا كنون مردم افغانستان به كشت خشخاش، در واقع براي اهداف گوناگون از مسكن دردها گرفته تا توليد روغن خوراكي و صابون دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي. چشم‌انداز روابط افغانستان و ایران. تازه ترین اقدامات آمریکا در تحولات افغانستان دستور نابودی اسناد محرمانه و ورود نظامیان این کشور برای تخلیه سفارت‌شان در کابل از مهمترین سرخط اخبار رسانه های امریکایی است. روابط دوستانه افغانستان و آمریکا حدود صد سال می‌گذرد. 5 خامنه‌ای، فرمانفرمای نسل‌کشی با کرونا.

نیروهای آمریکایی و شهروندانی که بدنبال امکان سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان هستند در فرودگاه حامد کرزای کابل.

برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. آخرین اخبار افغانستان؛ اشرف غنی از مشورت های گسترده خبر داد تیک. آمریکا و طالبان در کنفرانس ها به توافقات مهمی رسیدند. استفاده از عنوان امارت اسلامی برای طالبان، انتقال کنسولگری مزار شریف. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. Terrorist groups in dara'a hold several meetings with israeli officers. نشست عبدالله عبدالله و سیاستمداران درباره ایجاد دولت موقت ایسنا. 7 اعتراف آشکار آخوند اژه‌ای به فساد در قضاییه رژیم. وتتجمع القوات الحكومية والمليشيات المحلية على طول حدود بنجشير، وقد تصبح المنطقة حصنا لمقاومة طالبان، وهذه المرة الثانية التي تؤدي مثل هذه المهمة. 00:39 تعداد قربانیان زلزله هائیتی به 227 نفر رسید + فیلم. بازگشت افغانستان به عصر حجر طالبان برترین ها.

آمریکا و طالبان در کنفرانس ها به توافقات مهمی رسیدند افغانستان. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook